رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

توزیع بیش از ۳ میلیون پرس غذا گرم بین نیازمندان/ راه‌اندازی بیش از هزار آشپزخانه اطعام حسینی

بختیاری با اشاره به راه‌اندازی هزار و ۷۵۸ آشپزخانه اطعام حسینی در سراسر کشور گفت: از ابتدای محرم تا شب تاسوعای حسینی سه میلیون و ۶۲۲ پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
کد خبر: ۴۷۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۸ - 19August 2021

توزیع بیش از ۳ میلیون پرس غذا گرم بین نیازمندان/ راه‌اندازی بیش از هزار آشپزخانه اطعام حسینیسیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در ایام محرم و صفر اظهار داشت: براساس آخرین آمار از ابتدای ماه محرم تا شب تاسوعای حسینی (ع) سه میلیون و ۶۲۲ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی ادامه داد: تاکنون هزار و ۷۵۸ آشپزخانه به منظور طبخ غذای گرم در سراسر کشور راه‌اندازی شده است که این تعداد در حال افزایش است.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه طی روزهای گذشته از ابتدای ماه محرم بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان برای تهیه غذای گرم هزینه شده است، اضافه کرد: ارزش ریالی غذای تهیه شده برای هر پرس ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان محاسبه شده است که خیران و به ویژه مراکز نیکوکاری مسجدمحور کمیته امداد در تامین اعتبار و اقلام مصرفی مشارکت کرده‌اند.

بختیاری با بیان اینکه در پویش احسان حسینی  تاکنون ۱۹۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: برای تامین بسته‌های معیشتی تاکنون بیش از ۴۴ میلیارد تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی و مراکز نیکوکاری هزینه شده است و ارزش ریالی هر بسته معیشتی حدود ۲۲۵ هزار تومان است.

وی اظهار داشت: در مجموع برای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تاکنون خیران، نهادها و مراکز نیکوکاری مسجدمحور تاکنون بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد با دعوت از مردم نیکوکار و همه نهادها برای پیوستن به پویش اطعام و احسان حسینی گفت: کد دستوری #۱۲* شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ و سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir که برای جذب کمک‌های مردم نوعدوست پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار