رئیس کمیته امداد:

حمایت نمایندگان مجلس از ۱۱۰۰ یتیم/ امروز یتیم بدون حامی در کشور نداریم

بختیاری از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس هزار و ۱۰۰ یتیم را تحت پوشش قرار دادند.
کد خبر: ۴۸۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ - 25October 2021

حمایت نمایندگان از ۱۱۰۰ یتیم/ امروز یتیم بدون حامی در کشور نداریمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز (دوشنبه) در جشن ایران مهربان با اشاره به اینکه با اجرای پویش «ایران مهربان» امروز هیچ یتیم بدون حامی در کشور نداریم، اظهار داشت: یکی از شاخص‌های امتیاز دادن به یک جامعه در راستای رشد تعالی کمک به ایتام است.

وی ادامه داد: امروز خیرینی داریم که ۱۳۷ هزار یتیم را تحت پوشش گرفتند؛ امروز این افراد با کمک‌های خودشان دنیای یتیمان را شاد کردند.

بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی تاسیس شد، گفت: تنها نهادی که امام (ره) اجازه دادند به نام خودشان باشد کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: هر چه تلاش کنیم برای گره‌گشایی کار‌های نیازمندان و محرومان وظیفه است و اعتماد و حضور مردم بزرگترین سرمایه برای کمیته امداد است.

بختیاری در ادامه افزود: بسیج، گروه‌های جهادی، هشت هزار مرکز نیکوکاری، خیرین و نهاد‌های حمایتی در پویش ایران مهربان حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس هزار و ۱۰۰ یتیم را تحت پوشش قرار دادند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها