مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ خبر داد؛

مدیریت ۳۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران توسط بسیج و نیرو‌های مسلح

«مالمیر» گفت: بیش از ۳۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون از ۱۰۷ مرکزی که در تهران وجود دارند را بسیجیان و نیرو‌های مسلح مدیریت می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۹ - 20August 2021

مدیریت ۳۰ مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران توسط بسیج و نیرو‌های مسلحدکتر «عیسی مالمیر» مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مبنی بر ورود بسیج به عرصه مقابله با کرونا، اظهار داشت: از آذر سال گذشته تمرکز بسیج بر روی طرح «شهید سلیمانی» است که در گام چهارم این طرح، تمرکز بیشتر بر بیماریابی بود؛ اما در گام پنج، موضوع واکسیناسیون نیز در این طرح افزوده شد.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گام پنجم طرح «شهید سلیمانی»، به‌عنوان متولی امر همکاری با مراکز بهداشت شش‌گانه تهران، تمام توان خود را برای تحقق واکسیناسیون حداکثری به‌کار برده است و تا امروز، بیش از ۳۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون از ۱۰۷ مرکزی که در تهران وجود دارند را بسیج و نیرو‌های مسلح مدیریت می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با اشاره به فعالیت‌های مرکز واکسیناسیون کرونا مستقر در ورزشگاه آزادی تهران، گفت: روزانه بیش از هزار تزریق واکسن در این مرکز صورت می‌گیرد که تمامی تأمین نیروی انسانی و مدیریت آن را بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ عهده‌دار شده است.

وی تصریح کرد: درحال برنامه‌ریزی هستیم تا این مراکز در ۲ شیفت فعالیت کنند تا ظرفیت تزریق واکسن به بیش از ۲ هزار واکسن را در روز داشته باشیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار