گزینه ما «هیهات منا الذلة» است/ شکست آمریکا آشکار شده است

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز عاشورا گفت: گزینه ما هیهات منا الذله است. شکست آمریکا آشکار شده است.
کد خبر: ۴۷۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ - 19August 2021

گزینه ما «هیهات منا الذلة» است/ شکست آمریکا آشکار شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز عاشورا اظهار داشت: برگزاری مراسم عاشوراء، بیانگر وفاداری به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و موضع برحق ایشان است. امام حسین (ع) در مرحله حساس و در یک برهه تاریخی که برای آینده امت اسلامی مهم است، قیام کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: شباهت میان میراث جاهلی بنی امیه و طاغوت معاصر که در راس آنها آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها قرار دارند، وجود دارد. باید به عنوان امت اسلامی به دنبال آزادی و استقلال باشیم. باطل، امت را به سوی سرسپردگی به آمریکا و اسرائیل سوق می دهد. حق در یاری ملت فلسطین و حمایت از مقاومت و بیرون راندن صهیونیستهاست.

حق یعنی ایستادن در کنار مردم مظلوم لبنان و سوریه و عراق و بحرین

الحوثی تاکید کرد: حق در ایستادن در کنار مردم مظلوم لبنان، سوریه، عراق و بحرین و دیگر کشورهاست. حق در تلاش برای وحدت مسلمانان و ایجاد برادری میان آنهاست و باطل ایجاد بغض و کراهت و میان مسلمانان و تلاش برای تفرقه افکنی میان آنهاست.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: حق با ملت عزیز ما یمن در مقابله با دشمن آمریکایی و سعودی است که مشروعیت ندارد و مرتکب جنایات شنیع می شود. باطل در دشمنی با یمن یا توجیه جنگ آن یا سکوت در قبال جنایات و محاصره آن است. حق آن است که ما به دنبال تقویت عوامل قدرت و ایستادگی باشیم و جبهه داخلی خود را از دسیسه های دشمنان محفوظ بداریم.

موضع بزدلان ناشی از ضعف ایمان است

وی گفت: حق این است که علیه دشمنان و تلاش های آنها برای خوار کردن ملت ما و امت ما، بایستیم. گزینه ما هیهات منا الذله است. موضع بزدلان و افراد خوار، ناشی از ضعف ایمان است. امت امت اسلامی در حال حرکت رو به جلو است. شکست آمریکا آنگونه که در افغانستان رخ داد، آشکار شده است. آمریکا به جنگ های نیابتی از طریق مزدورانش روی آورده است. به رژیم های سعودی و امارات و حامیان آنها توصیه می کنیم که از هدف قرار دادن امت ما دست بردارند.

عاقبت رژیم های سعودی و امارات خواری است

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: خطاب به امارات و سعوی می گوییم که عاقبت شما خواری و خسران است. خطاب به ملت یمن می گوییم که تمسک جستن به حق همان تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی است. ما بر مواضع خودمان راسخ و استوار هستیم و گزینه های ما قرار گرفتن در کنار حق و در راس آنها ایستادن در کنار ملت فلسطین است. بر مقابله با متجاوزان تاکید داریم و بر حق ملت مان در آزادی و استقلال تاکید و اصرار داریم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها