واکنش رسانه های صهیونیستی به سخنرانی عاشورایی حسن نصرالله؛

حرکت نفتکش ایرانی به سوی لبنان یک تغییر استراتژیک مهم است

رسانه های اراضی اشغالی در گزارش های خود اذعان کردند که نکات تهدید آمیز سیدحسن نصرالله درباره لزوم حفاظت از کشتی ایرانی که به سوی لبنان در حرکت است، برای سران رژیم صهیونیستی نگران کننده است.
کد خبر: ۴۷۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ - 19August 2021

حرکت نفتکش ایرانی به سوی لبنان یک تغییر استراتژیک مهم استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز عاشورای حسینی، نسبت به تهدیدات وی در رابطه با کشتی حامل سوخت ایران واکنش نشان داد.

این شبکه تلویزیونی در گزارش خود اذعان کرد که تهدیدات «سیدحسن نصرالله» درباره کشتی ایرانی که به سوی لبنان در حرکت است بشدت برای سران رژیم صهیونیستی نگران کننده است».

دیگر رسانه‌های صهیونیستی هم امروز روانه شدن کشتی حامل سوخت ایران به سوی لبنان را یک تغییر استراتژیک مهم از سوی حزب الله در مواجهه با رژیم اشغالگر به شمار آوردند.

ساعاتی پیش، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت عاشورای حسینی اظهار داشت: «اولین کشتی حامل سوخت که از ایران حرکت می‌کند، همه اقداماتش نهایی شده است و در ساعات آتی حرکت خواهد کرد. کشتی‌های دیگری هم به دنبال آن از ایران خواهند آمد. اولویت در کشتی که از ایران می‌آید مازوت است و این به سبب اهمیت حیاتی آن است.

وی خطاب به آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: «از لحظه‌ای که کشتی حرکت کند، ساعاتی بعد در لبنان لنگر خواهد انداخت. کسی که ما را وادار کرد این تصمیم را اتخاذ کنیم همان طرفی است که جنگ اقتصادی را به ما تحمیل کرد. احدی در به چالش طلبیدن ما دچار اشتباه نشود، زیرا این به عزت ملت ما مربوط می‌شود و ما مخالف خوار شدن ملتمان هستیم.»

سیدحسن نصرالله در ادامه اعلام کرد: «از امام خامنه ای و رئیس جمهوری ایران به خاطر حمایت دائمی از لبنان کمال تشکر و قدردانی را داریم. از ایران به خاطر ایستادگی در کنار ملت لبنان و مقاومت آن برای آزادسازی اراضی و مقابله با دشمن صهیونیست تشکر می‌کنیم. ایران با وجود تحریم هیچگاه از متحدانش دست نکشید و دوستانش را رها نکرد.»

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار