در جدیدترین مواضع؛

جنبش «حماس» تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به سوریه را محکوم کرد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن محکومیت تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه، گفت: رژیم صهیونیستی عامل اصلی تنش ها در منطقه است.
کد خبر: ۴۷۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ - 20August 2021

جنبش «حماس» تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به سوریه را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه واکنش نشان داد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی عامل اصلی تنش‌ها در منطقه است. رفتارهای خصمانه این رژیم موجب ظهور و بروز تنشهای فراونی در منطقه شده است.

حازم قاسم در ادامه گفت: حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به سوریه یکی از نمونه‌های تنش آفرینی تل آویو در منطقه محسوب می‌شود. جامعه جهانی باید از تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

پیش از این، «زینه عکر» وزیر دفاع لبنان در سخنانی نقض مکرر حریم هوایی این کشور توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منظور حمله به سوریه را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر دفاع لبنان در این زمینه تصریح کرد: پرواز این جنگنده‌ها در ارتفاع پایین منجر به ترس و وحشت مردم لبنان شده و ناوبری و هوانوردی در لبنان را به صورت مستقیم تهدید می‌کند.

وی تأکید کرد: این اقدامات نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی به ویژه قطعنامه ۱۷۰۱ محسوب می‌شود. اقدامات رژیم صهیونیستی در حقیقت تهدیدی برای امنیت و ثبات در لبنان و نیز نقض حاکمیت آن است.

عکر گفت: لبنان از طریق «آمال المدللی» نماینده خود در سازمان ملل شکایتی را درباره این اقدامات رژیم صهیونیستی ارائه داده است. لبنان از سازمان ملل خواسته جلوی این تجاوزهای رژیم صهیونیستی و نقض حریم لبنان به منظور تجاور به خاک سوریه را بگیرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار