سردار جوانی در یادواره شهدای درود:

صبر و هوشیاری عوامل صعود به قله‌های پیشرفت و توسعه نظام است

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقطه‌ای که در آن قرار داریم نقطه رسیدن به قله‌های رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برای رسیدن به این قله باید صبور و هوشیار باشیم.
کد خبر: ۴۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ - 26May 2015

صبر و هوشیاری عوامل صعود به قله‌های پیشرفت و توسعه نظام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از درود نیشابور، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و فرارسیدن اولین سالگرد تدفین دو شهید گمنام درود و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و 84 شهید این شهر مراسم بزرگداشتی در مسجدجامع صاحبالزمان(عج) با حضور باشکوه مردم و مسئولان محلی برگزار شد.

حجتالاسلام حجتی­ نیا امامجمعه دررود در ابتدای این مراسم با بیان اینکه شهدا حاضر و ناظر عملکرد ما هستند گفت: این یادواره­ها با حضورشهدا زینت داده میشود و در واقع ما وسیله هستیم و آنها تدارک دهنده تمام برنامه­ ها هستند.

در ادامه سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه شهدا به ما نیاز ندارند و این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم افزود: در یادواره­ ها خاطرات شهدا را مرور می­ کنیم تا با یاد شهدا درسها و عبرتهایی را از آن­ها بگیریم و تداومبخش راه آن­ها باشیم. اگر ما در مسیر شهدا حرکت و همانند شهدا عمل کنیم هیچ قدرتی نمیتواند ما را بهزانو درآورد مشروط به اینکه با همان روحیهای که شهدا داشتند طی طریق کنیم و در مسیر گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: عنایت و لطف الهی باعث حضور مردم درصحنههای مختلف نظام بوده که آزادسازی خرمشهر ازجمله آنهاست.

سردار جوانی گفت: نقطهای که در آن قراردادیم نقطه رسیدن به قلههای رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برای رسیدن به این قله باید صبور و هوشیار باشیم.

وی تلاش درصحنه اقتصادی را نوعی جهاد عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان در دوران دفاع مقدس تهاجم نظامی را برای فلج کردن نظام در دستور کار قراردادند و با شکستی که در جنگ متحمل شد جنگ را در حوزه اقتصاد و فرهنگ آغاز کرد و اکنون با تحریمهای فلجکننده همان راه را دنبال میکنند که تنها راه مبارزه و پیروزی در این عرصه اتکا به داشتهها و اجرای فرامین مقام معظم رهبری است.

مرثیهخوانی سید عباس عراقی از مداحان اهلبیت(ع)درباره شهداواجرای کلیپ ازدیگربرنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار