رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

روند واکسیناسیون کرونا در خوزستان از سر گرفته شد

«ابول‌نژادیان» با بیان اینکه روند واکسیناسیون از امروز در استان خوزستان از سر گرفته شده است، گفت: از واجدان شرایط درخواست می‌شود تا هرچه سریع‌تر برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.
کد خبر: ۴۷۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 21August 2021

مردم باید عادی انگاری را کنار بگذارند تا از این پیک بیماری عبور کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، امروز (شنبه) در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: اکنون ۲ هزار و ۷۵۱ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که از این تعداد ۴۸۰ نفر در بخش‌های ویژه و بیش از ۱۰۰ نفر اینتوبه‌ای هستند.

وی با اشاره به میزان بالای مراجعه به مراکز درمانی و بهداشتی استان خوزستان، افزود: از مردم انتظار داریم تا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار داده و عادی‌انگاری را کنار بگذارند تا از این پیک بیماری عبور کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به انجام بیش از ۱۴ هزار تست کرونا در شبانه‌روز گذشته، گفت: بیش از ۵۰ درصد تست‌های پی.سی.آر و ۱۴ درصد تست‌های رپید در استان خوزستان مثبت بوده‌اند.

ابول‌نژادیان با بیان اینکه روند واکسیناسیون از امروز در استان خوزستان از سر گرفته شده است، تأکید کرد: از واجدان شرایط درخواست می‌شود تا هرچه سریع‌تر برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

وی متذکر شد: روند بیماری در استان همچنان افزایشی بوده و ما نیاز به همراهی مردم داریم تا بیماری را مدیریت کنیم. کادر درمان استان خسته‌اند، اما با این وجود به‌طور شبانه‌روز در حال خدمات رسانی به بیماران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها