نماینده ولی فقیه در مازندران:

استقبال از واکسن ایرانی نشان از غیرت مردم در حمایت از تولیدات داخلی دارد

محمدی لائینی گفت: استقبال از واکسن داخلی برکت نشان‌دهنده غیرت و تعصب مردم در حمایت از تولیدات داخلی است.
کد خبر: ۴۷۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ - 22August 2021

استقبال از واکسن ایرانی نشان از غیرت مردم در حمایت از تولیدات داخلی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در بازدید از روند واکسیناسیون در مصلی امام خمینی (ره) ساری، اظهار داشت: مصلی و ستاد نماز جمعه، بسیج و سپاه ساری که تزریق واکسن را انجام می‌دهند و دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت ساری که واکسن را تهیه می‌کنند با صمیمیت کامل خدمت واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه واکسن کم است و انتظار داریم در آوردن واکسن تسریع صورت بگیرد، افزود: متقاضی واکسن‌های ایرانی و برکت خیلی خیلی بیشتر از خارجی است و نشان دهنده غیرت و تعصب ملی مردم است که از تولیدات داخلی حمایت می‌کنند.

محمدی لائینی ادامه داد: در برخی استان‌ها که شرایط قرمز دارند شرط سنی تزریق واکسن را برداشتند و یا پایین آوردند و تقاضا داریم مسئولین استانی شرط سنی را در استان پایین بیاورند و زودتر همه سنین واکسینه و بیمه شوند.

وی همچنین در بازدید از رزمایش کمک مومنانه آبشار عاطفه‌ها گفت: مردم، خیرین و مومنان در لبیک به ندای رهبری برای کمک مومنانه پای کار آمدند و آبشار عاطفه‌ها در این مرحله دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۲۶۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه خیرین پای کار بیایند و دست هم را بگیریم و در شرایط کرونایی به نیازمندان کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار