آیین تجلیل از آزادگان سرافراز دفاع مقدس در جویبار برگزار شد

مراسم تجلیل از این یادگاران و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس با حضور امام جمعه جویبار و مسئولین شهرستانی در محل سالن اجتماعات شماره یک فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 22August 2021

آیین تجلیل از آزادگان سرافراز دفاع مقدس در جویبار برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم تجلیل از این یادگاران و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس با حضور امام جمعه جویبار و مسئولین شهرستانی در محل سالن اجتماعات شماره یک فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار ضمن تقدیر از صبر و مقاومت آزادگان در طول اسارت بعثی‌ها صلابت و شهامت آن‌ها را مثال زدنی دانست و اظهارداشت: ما شرمنده و قدردان شما آزادگان هستیم. امیدواریم، بتوانیم با قدرشناسی و بزرگداشت این ایام مظلومیت شما آزادگان را به گوش جهانیان برسانیم.

گلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم بیان داشت: آیین تجلیل از آزادگان هر سال انجام می‌شد، ولی امسال بدلیل شرایط کرونایی از بین ۵۲ آزاده، پنج نفر به نمایندگی از آزادگان عزیز دعوت و تجلیل انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: از بین ۵۲ آزاده گرانقدر در شهرستان جویبار «غلامعلی واسو» بعنوان مسن‌ترین، «سید کمال ساداتیان» و «منصور مصلحی» بعنوان بیشترین دوران اسارت، «مجید رحمانی» بعنوان کم سن‌ترین آزاده و «سید محمد هاشمی» بعنوان آزاده در دوران جنگ تحمیلی و همچنین معتمد معین شهرستان جویبار در این مراسم تقدیر شد و  تعدادی از آزادگان به بیان خاطرات خود در دوران سخت اسارت پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها