مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد:

شجاعت، ایثارگری و مهرورزی پزشکان فراموش‌شدنی نیست

سرهنگ «زارع» در پیامی به‌مناسبت فرارسیدن روز پزشک، با اشاره به حماسه‌های کادر درمان در هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه مقابله با کرونا، اعلام کرد: این شجاعت، ایثارگری و مهرورزی آنان هرگز از ذهن آحاد مردم فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۴۷۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ - 23August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

یکم شهریور، زادروز طبیب برجسته و نامدار ایرانی «ابوعلی سینا»، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت کسانی که برای حفظ ارزشمندترین موهبت خداوندی، سوگند یاد کرده‌اند و وفای به این عهد مقدس، گاه به بهای جان بوده است.

پزشکان ما در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و حماسه خود، عزتی دوباره به سرزمین ما بخشیدند، در جبهه مقاومت و در بحران‌های مختلف خوش درخشیدند و امروز هم همگام با سایر کادر بهداشت و درمان در سنگر خط مقدم مبارزه با بیماری «کووید ۱۹»، برای حفظ جان مردم ایثار و جانفشانی می‌کنند. این شجاعت، ایثارگری و مهرورزی آنان هرگز از ذهن آحاد مردم فراموش نخواهد شد.

در ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان (ع)، با گرامیداشت و ادای احترام به پزشکان، پرستاران و شهدای سلامت، فرارسیدن این روز فرخنده را به جامعه پزشکی استان یزد تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌ها و خدمات صادقانه این قشر زحمت‌کش که متعهدانه در راستای ارتقا سلامت جامعه تلاش می‌نمایند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها