مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی:

روز پزشک فرصتی برای تقدیر از ایثارگری‌های ناتمام است

«حجازی» در پیامی فرارسیدن روز پزشک را تبریک گفت و نوشت: روز پزشک فرصتی برای تقدیر از ایثارگری‌های ناتمام است.
کد خبر: ۴۷۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ - 23August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سیدآریا حجازی» مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی با صدور پیامی به مناسبت روز پزشک از ایثارگری‌های ناتمام پزشکان در شرایط سخت موج پنجم کرونا قدردانی کرد.

در این پیام آمده است؛

«به نام شفا بخشی که رحمان و رحیم است

به رسم هرساله باز هم در آغازین روز شهریور و مقارن با زادروز بزرگ مرد علم طبابت شیخ الرئیس ابوعلی سینا مجالی فراهم است برای ستایش از مردان و زنانی که عمر و جوانی خویش را پای علمی صرف نمودند که برای کسب آن باید روز و شب مجاهدت علمی به پا می‌کردند تا بر قله موفقیت شغل پزشکی بدرخشند و طبیبی حاذق برای لحظه‌های دشوار هموطنان خویش شوند.

امسال که همچنان سایه شوم کرونا در جهان بر سر میلیاردها انسان سایه افکنده، بهتر و واضح‌تر می‌شود به خلق ایثار توسط این قشر خدوم نگریست و تلاششان را ارج نهاد.

پزشکانی که این روزها وسط خون ایستاده‌اند تا آرامش نصیب دیگران شود و خاطرشان کمی آرامش یابد.

وظیفه دارم این روز بزرگ را به همه همکاران مجاهد خود در کادر درمان و همچنین پزشکان ساعی و خدوم در سازمان پزشکی قانونی کشور که سال‌هاست با جان و دل، بالاترین سختی‌ها را به جان خریده و در حال خدمت به مردمان بزرگوار وطن اسلامی هستند، تبریک عرض نموده و از آستان ملکوتی حضرت ثامن‌الائمه (ع) برای همه این عزیران آرزوی سلامتی و توفیق بیش از پیش می‌نمایم.

باشد که به لطف کردگار کریم، این روزهای سخت بیماری بر هموطنان و به‌ویژه کادر سخت‌کوش درمان بگذرد و شاهد آرامشی مملو از سلامتی و شادی باشیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها