انتصاب نماینده ولی فقیه در سمنان به عنوان عضو هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حکمی، نماینده ولی فقیه در سمنان را به عضویت هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان منصوب کرد.
کد خبر: ۴۷۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 24August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور حکمی حجت‌‎الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در سمنان را به سمت عضو هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان تعیین و منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«همکاری در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه سلحشوری و ثبت حماسه دلاورمردان ایران اسلامی افتخار و توفیق بزرگی است که نصیب شما گردید. بی‌شک حفظ ارزش‌ها و حماسه سازی‌های فرزندان برومند و شجاع این مرزوبوم در گرو اهتمام تمام علاقه‌مندان این عرصه است.

در ادامه این حکم ذکر شده است: ان‌شاالله با توکل و استمداد از خداوند تبارک‌ و تعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) و شهیدان والامقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای و بهره‌گیری از قابلیت‌های خود و توانمندی‌های استان و همکاران محترم در انجام مأموریت‌های محوله در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موفق و مؤید باشید.»

این حکم از سوی سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش  های دفاع مقدس استان سمنان  به  نماینده ولی فقیه  در استان و  امام جمعه سمنان اهدا شد. 

انتصاب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به عنوان عضو هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار