رئیس سازمان بسیج اصناف خبر داد؛

اهدای امانی اقلام درمانی و بهداشتی در قالب «نذر نفس» به بیماران کرونایی

حسن پور گفت: سازمان بسیج اصناف کشور در رزمایش عاشقان ثارالله تعداد ۳۲۴ عدد دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی و کپسول اکسیژن را در قالب نذر نفس به صورت امانی در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۴۷۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ - 25August 2021

اهدای امانی ۳۲۴ عدد دستگاه اکسیژن سازخانگی و کپسول اکسیژن درقالب به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس‌، غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در رزمایش عاشقان ثارالله که صبح امروز به منظور مقابله با بیماری کرونا و در قالب کمک‌های مومنانه با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ایام محرم‌الحرام و در ادامه اقدامات بسیج اصناف در مقابله با کرونا «رزمایش سراسری عاشقان ثارالله» به مناسبت روز بسیج اصناف و شهادت شهید عراقی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: همچنین نظر به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب اسلامی که مقابله با کرونا را مساله اول کشور دانستند، سازمان بسیج اصناف کشور با همت خیرین ،بازاریان و آحاد اصناف این رزمایش را ترتیب داده و به مردم شریف ایران اعلام می کند تا ریشه کنی این ویروس محنوس درکنار مردم بویژه اقشار آسیب پذیر خواهد بود.

حسن پور اضافه کرد: در این رزمایش تعداد ۳۲۴ عدد دستگاه اکسیژن ساز خانگی و کپسول اکسیژن در قالب نذر نفس به صورت امانی و چرخشی در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، ۱۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در قالب طرح «یک کاسب-یک دانش‌آموز»، هزار قلم جهیزیه و یک میلیون عدد ماسک در قالب طرح «همیاران سلامت» توزیع می شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تاکید کرد: با توجه به نام گذاری سال ۹۹ به جهش تولید و امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، سازمان بسیج اصناف کشور توانست به حول و قوه الهی از این تولیدکنندگان حمایت کرده و نمونه بارز «ما می‌توانیم» را ارائه کند و تحریم های ظالمانه دشمن و برخی بدخواهان را خنثی سازد.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان ۱۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده، عنوان کرد: در حاشیه این رزمایش تولیدکنندگان در بخش های مختلف از جمله تولید اکسیژن سازهای صنعتی و خانگی، تولید پارچه ملت بلون (پارچه اصلی ماسک)، ماسک، دستگاه اندازه گیری اکسیژن خون (پالس اکسی متر)، پارچه چادر مشکی در قالب نمایشگاهی محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار