دوچرخه‌سواران در یزد به یاد شهیدان «رجایی» و «باهنر» رکاب زدند

همایش دوچرخه‌سواری امروز به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان «محمدعلی رجایی» رییس جمهوری و «محمدجواد باهنر» نخست وزیر که سال ۱۳۶۰ در انفجار دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، در شهر یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 25August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، همایش دوچرخه‌سواری امروز (چهارشنبه) به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان «محمدعلی رجایی» رییس جمهوری و «محمدجواد باهنر» نخست وزیر که سال ۱۳۶۰ در انفجار دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، در شهر یزد برگزار شد.

این گردهمایی فرهنگی و ورزشی از میدان معلم تا فرمانداری یزد به مسافت چهار کیلومتر با حضور ۳۰۰ دوچرخه سوار برگزار شد.

در این همایش که به میزبانی فرمانداری برگزار شد، «سیدمحمد رستگاری» فرماندار یزد گفت: برگزاری رخدادهای ورزشی نقش مهمی در پاسداشت امور فرهنگی دارد.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص رجایی و باهنر را از جمله  رسالت‌های ملی، دینی و انقلابی برشمرد و بر تداوم آن تاکید کرد.

وی اظهارکرد: وظیفه مسئولان و جامعه ورزشی شهرستان ایجاب می کند، برای تکریم یاد و خاطره شهیدان و تبیین دستاوردهای دولت به مردم فعالیت بیشتری بکنند.

همچنین در پایان این گردهمایی به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد و مشابه این همایش در برخی مناطق استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار