صنعاء:

آمریکا در حال تجارت با بحران و رنج مردم یمن است

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت، آمریکا در حال تجارت با بحران یمن برای عقد قرارداد‌های ویژه با برخی کشور‌های ائتلاف متجاوز است و این کشور در پشت پرده رنج مردم یمن قرار دارد.
کد خبر: ۴۷۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 25August 2021

آمریکا در حال تجارت با بحران و رنج مردم یمن استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن امروز (چهارشنبه) در توییتی به انتقاد از آمریکا پرداخت.

وی نوشت: آمریکا در پشت‌پرده درد و رنج ماست و بالاتر از آن با این موضوع (جنگ یمن) در حال تجارت است و از آن به عنوان پوششی برای اعمال فشار بر برخی کشور‌های ائتلاف متجاوز استفاده می‌کند نه برای توقف جنگ بلکه با هدف باج‌خواهی و عقد قرداد‌های ویژه. واشنگتن از فریب و مخفی کردن حقیقت با دروغ درست بردارد و مخالفان داخلی ما نیز به صلح حقیقی روی آورند تا جلوی خونریزی گرفته و امنیت همه تأمین شود.

چندی پیش، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله گفت، تا زمانی که جنگ بین طرف‌های یمنی باشد، آمریکایی‌ها خواستار ادامه جنگ هستند و نگرانی آنان درباره مأرب، بیانگر اهمیت این استان است.

وی ضمن اشاره به مداخلات آمریکا در یمن گفت، محمد عبدالسلام ادامه داد: «آمریکا برای این کار عربستان سعودی و امارات را با خود آورد و سعی کرد القاعده و داعش را [در یمن]فعال کند».

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار