نماینده ولی فقیه در مازندران:

ارزش‌های انقلاب اسلامی احیا و تقویت شود

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حفظ، احیا و تقویت ارزش‌های انقلاب و رسیدگی به یادمان‌های شهدا باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۴۷۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ - 27August 2021

ساخت یادمان شهدا بهانه‌ای برای بیدان شدن وجدانهاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام شهر فریم و رونمایی از سرود ویژه شهدای دودانگه با اشاره به اهمیت زنده بودن احساسات شهیدانه در جامعه اظهار داشت: این احساسات در جامعه نیرو بسیج می‌کند.

وی با تأکید بر زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، فداکاری، اکرام و احترام به شهدا افزود: ساخت بنا و یادمان بهانه‌ای برای فراموش نکردن راه، احساسات و روحیه ایثار شهدا و بیدار شدن وجدان‌ها است.

محمدی لائینی بر لزوم خدمت همراه با رضایت به مردم تأکید کرد و گفت: محکم کردن پشتوانه انقلاب، حفظ، احیا و تقویت ارزش‌های انقلاب و رسیدگی به یادمان‌های شهدا و تشکیل موسسات فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ساری بر لزوم حفظ ارزش‌ها در تفرجگاه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: کشف حجاب در روستا‌های با بافت حسینی و دینی تاثیرات منفی دارد و همه ما مسئولیم و باید همه تفرجگاه‌ها ارزشی باشد.

وی احساس مسئولیت در قبال شهدا از برکات نهضت امام حسین دانست و ادامه داد: حسین برای همیشه سرباز دارد و راه شهادت باز است.

محمدی لائینی افزود: جوشش خون حسین، باعث زنده ماندن روحیه ایثارگری است و کسانی که در خدمت به نظام کوتاهی می‌کنند باید بدانند باید پاسخگوی خون شهدا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار