بازدید حجت‌الاسلام رئیسی از بیمارستان رازی اهواز

رئیس جمهور در جریان سفر خود به اهواز از بیمارستان رازی این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۷۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ - 27August 2021

بازدیده سرزده رئیس جمهور از بیمارستان رازی اهوازبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهور امروز (جمعه) در جریان سفر سرزده خود به اهواز از بیمارستان رازی این شهرستان بازدید کرد.

رئیسی که وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را به همراه داشت در بیمارستان رازی اهواز حضور یافت و از نزدیک روند رسیدگی به بیماران کرونایی این شهرستان را بررسی کرد.

وی با حضور بر بالین بیماران از نزدیک با آنان گفت‌وگو کرد و جویای حالشان شد؛ ضمن اینکه از آنان خواست که مشکلات‌شان را در روزهایی که در بیمارستان بستری شده اند، بیان کنند.

برخی پرستاران و کادر درمانی بیمارستان رازی اهواز نیز در گفت‌وگویی کوتاه با رئیس جمهور خواستار تبدیل وضعیت خود و دریافت مطالبات‌شان شدند که رئیس جمهور نیز قول داد خواسته‌های آنان را در اولین فرصت پیگیری کند.

حجت‌الاسلام رئیسی طی سخنانی در جمع کادر درمان و مراجعان این بیمارستان اظهار داشت: کرونا مسأله و اولویت اصلی ما در دولت است و ما در این زمینه و برای حل مشکلات تمام کمک خود را به استان خوزستان انجام خواهیم داد.

وی عنوان کرد: اگر محل‌های بیشتری برای بستری بیماران کرونایی در خوزستان نیاز شد، مسئولان استان می‌توانند از ظرفیت پادگان‌های منطقه استفاده کنند.

رئیس جمهور گفت: تلاش ما این است که وضعیت را بهتر کنیم و تمام همّ و غمّ ما رسیدگی به مشکلات ناشی از بیماری کرونا است.

رئیسی عنوان کرد: از تلاش و خدمات شبانه‌روزی و خالصانه کادر درمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم وضعیت بهتر شود.

هم‌اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار