رئیس جمهور:

رفع مشکلات خوزستان به‌صورت ویژه در دستور کار دولت قرار می‌گیرد

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: در دولت عموماً رفع مشکلات کشور و رفع مشکلات خوزستان را به‌صورت ویژه‌تر در دستور کار قرار خواهیم داد و به نظر می‌رسد با مشارکت خود مردم، بسیاری از گره‌ها باز خواهند شد.
کد خبر: ۴۷۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 27August 2021

رفع مشکلات کشور به ویژه مسائل خوزستان در دستور کار دولت قرار می‌گیرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور که صبح امروز (جمعه) به خوزستان سفر کرد در فرودگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز اظهار داشت: بنده قصد سفر به خوزستان را زودتر داشتم که به دلیل کثرت امور به تعویق افتاد، اما امروز توفیق شد که به این استان سفر کنم.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان مردمانی بسیار خوب و شایسته‌اند که بر گردن تمام ملت ایران حق دارند، گفت: این مردم با تمام ظرفیت خود در طول هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع کردند.

رئیسی تصریح کرد: ما نسبت به تمام مردم کشور وظیفه‌ داریم، اما در مقابل مردم خوزستان این وظیفه مضاعف است. مشکلات در این استان موجب رنجش همگان است که به‌تبع آن، پیگیر رفع مسائل هستیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: در این سفر، که سفری کوتاه است و امکان دیدار‌های مردمی به شکل مناسب و کامل وجود ندارد، سعی می‌کنیم در جریان مهم‌ترین مسائل خوزستان که مردمانش را رنج می‌دهد، قرار بگیریم و آن‌ها را مرتفع کنیم.

وی افزود: مردم بدانند که در دولت عموماً رفع مشکلات کشور و رفع مشکلات خوزستان را به‌صورت ویژه‌تر در دستور کار قرار خواهیم داد و به نظر می‌رسد با مشارکت خود مردم بسیاری از گره‌ها باز خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار