امام جمعه تربت حیدریه:

شهید «رجایی» بهترین الگوی برای دولتمردان است

حجت‌الاسلام «عصمتی» گفت: دولت شهید رجایی به‌عنوان یک دولت حزب‌الهی، معتقد به آرمان‌های دینی و انقلاب، ساده‌زیست و فعال در خدمت به مردم بود. امیدواریم دولت شهید رجائی الگویی برای دولتمردان ایران اسلامی باشد.
کد خبر: ۴۷۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ - 27August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام «محمدرضا عصمتی» امام جمعه تربت حیدریه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه، ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس که با جلسات متعدد برنامه رأی اعتماد به وزرای دولت سیزدهم و وظیفه قانونی خود را انجام دادند، اظهار داشت: اکنون نوبت دولت است تا با خدمت صادقانه و خاضعانه مشکلات کشور را برطرف کند.

وی در ادامه ویژگی‌های دولت شهید رجایی را برشمرد و تصریح کرد: دولت شهید رجایی به‌عنوان یک دولت حزب‌الهی، معتقد به آرمان‌های دینی و انقلاب، ساده‌زیست و فعال در عرصه خدمت به مردم بود. امیدواریم دولت شهید رجائی الگویی برای دولتمردان ایران اسلامی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برخورد غیرعقلانی و غیرمنطقی با شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آموزه‌های دینی پسندیده نیست، افزود: خداوند متعال کارها را بر اساس اسباب و علل آن انجام می‌دهد، لذا ضمن اینکه اعتقاد داریم که خداوند و اهل‌بیت اثرگذار هستند اما باید در مراسم‌های مذهبی شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شود و بعد توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت داشت.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: نمی‌توان دستورالعمل‌ها را رعایت نکنید و بعد توکل به خدا کنیم. آموزه‌های دینی با این مسائل مخالف است، لذا عقلانیت و عالمانه برخورد کردن با موضوع مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار