شامگاه امروز صورت گرفت؛

اقامه نماز مغرب و عشا توسط رئیس جمهور در منطقه محروم «منبع آب» اهواز

رییس جمهور با همراهی و مشایعت سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در مسجد انقلاب مهدی (عج) منطقه منبع آب حضور یافت و ضمن اقامه نماز مغرب و عشا در این مسجد، با برخی از اهالی محل و نمازگزاران نشست صمیمی برگزار کرد.  
کد خبر: ۴۷۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹ - 27August 2021

اقامه نماز مغرب و عشا توسط رئیس جمهور در منطقه محروم «منبع آب» اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید «ابراهیم رییسی» که امروز (جمعه) در سفری یک روزه، به همراه چهار وزیر خود به خوزستان سفر کرده بود در واپسین ساعات سفر خود در منطقه کم برخوردار «منبع آب» اهواز حضور یافت و با جمعی از ساکنان این منطقه گفت‌وگو کرد.

رییس جمهور در این برنامه که به صورت سر زده انجام شد با همراهی و مشایعت سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) در مسجد انقلاب مهدی (عج) این منطقه حضور یافت و ضمن اقامه نماز مغرب و عشا در این مسجد، با برخی از اهالی محل و نمازگزاران نشست صمیمی برگزار کرد. 

کوی منبع آب از نخستین هسته‌های حاشیه‌نشینی در کلانشهر اهواز، در حوزه استحفاظی منطقه ۷ شهرداری و در شرق این شهر واقع است. این منطقه در سال ۱۳۸۸ دارای وسعتی بیش از ۷۵۰ هزار مترمربع و جمعیتی حدود ۲۲ هزار نفر با یکهزار و ۱۷۰ خانوار بود.

سردار مرادحاجتی سال هاست که خدمات شایسته ای در این منطقه محروم انجام داده و بازدید سرزده رئیس جمهور و دیدار صمیمانه با مردم بارقه های امید زیادی را در دل اهالی این منطقه بوجود آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار