فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد؛

توزیع ۷۰۰ پرس طعام حسینی در بین روستاهای قزوین

سرهنگ «افروزی» گفت: بیش از ۷۰۰ پرس طعام حسینی و بسته‌های گوشتی گرم توسط یگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در بین روستاهای قزوین توزیع شد.
کد خبر: ۴۷۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ - 28August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مهرداد افروزی» فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) قزوین امروز در دیدار با کارکنان این تیپ، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: با یاری خداوند طبخ و توزیع بیش از هفتصد طعام حسینی و بسته‌های گوشت گرم در بین اهالی روستاهای قزوین به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قالب کمک‌های مومنانه طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» توزیع شد.

وی ادامه داد: اولین مرحله از این نوع کمک‌های مومنانه در روز عید غدیر با طبخ و توزیع بیش از ۷ هزار اطعام علوی در بین مردم اهل تسنن بوده و به لطف خدا و تلاش رزمندگان این تیپ دومین مرحله این نوع کمک‌های مومنانه نیز با طبخ و توزیع بیش از هفتصد غذای گرم بین اهالی روستای مرزی آلواتان انجام شد.

فرمانده تیپ ۸۲ خاطرنشان کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره)؛ «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، لذا در همین راستا به منظور حفظ وحدت و تلطیف قلوب مسلمین ضرورت این نوع اقدامات حس می شود.

سرهنگ افروزی عنوان کرد: رزمندگان این یگان با انجام چندین مرحله کمک های مومنانه را که سفارش مقام معظم رهبری نیز می‌باشد، تکلیف و وظیفه خویش دانسته در همین راستا در یکسال اخیر طی چندین مرحله اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۴هزار بسته های معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۳۵۰ هزار تومان کرده که این بسته توسط رزمندگان در بین روستاهای مرز نشین توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها