تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به امیر «قرایی آشتیانی»

حجت‌الاسلام محمدحسنی با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ قرایی آشتیانی به سِمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ - 28August 2021
پیام تبریک رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به امیر سرتیپ قرایی آشتیانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» به سِمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.
 
 متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
برادر ارجمند امیر سرتیپ محمد رضا قرایی آشتیانی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
 
سلام علیکم؛
 
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و کسب رای اعتماد بالای مجلس شورای اسلامی که نشان از توانمندی، تعهد و تجارب شما در طول سال‌ها خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح دارد را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
 
بدون شک حضور آن برادر ارزشمند در مسئولیت خطیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که همراه با تجارب ارزشمند در طول سالیان متمادی خدمت صادقانه در ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیرو‌های مسلح است، موجب ارتقای بیش از پیش توانمندی‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد شد؛ ان‌شاءالله.
 
توفیقات روزافزون جنابعالی در پیشبرد آرمان‌های نظام اسلامی و برنامه‌های پیش روی دولت «مردمی برای ایران قوی» را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
عباس محمدحسنی
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار