مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

پارک‌ موزه دفاع مقدس مازندران تا سه سال دیگر افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از واگذاری زمینی در پارک‌موزه دفاع مقدس به شهرستان‌های مازندران خبر داد و گفت: مقرر شد نمادهای فرهنگی و ارزشی شهرهای استان در این پارک‌موزه نصب شود.
کد خبر: ۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳ - 19October 2013

پارک‌ موزه دفاع مقدس مازندران تا سه سال دیگر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، منصور علی زارعی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه لشکر 25 کربلا نقش موثری در هشت سال دفاع مقدس داشت، تصریح کرد: باید فداکاریهای این لشکر عملیاتی را در پارک موزه دفاع مقدس مازندران به تصویر بکشانیم.

وی با اشاره به اینکه مردم استان مازندران در دوران دفاع مقدس نقش تعیین کنندهای را در مراحل مختلف عملیاتها داشتند، افزود: اهدای بیش 10 هزار و 400 شهید در راه انقلاب از استان مازندران نشان از تاثیرگذاری این استان در عملیاتهای مختلف دارد.

زارعی با تاکید بر اینکه اهداف شهدا باید در بین نسلهای آینده ماندگار شود، بیان داشت: احداث پارک موزه دفاع مقدس در مازندران اهداف شهدا را برای جوانان نسلهای آینده ماندگار میکند.

وی مساحت پارکموزه دفاع مقدس ساری را حدود 75 هزار هکتار اعلام کرد و گفت: این پروژه از سال 1387 تاکنون 20 درصد پیشرفت داشته است.

زارعی پارکموزه دفاع مقدس مازندران را از بزرگترین پارکموزههای کشور دانست و خاطرنشان کرد :این پروژه ملی نیاز به مساعدت و همکاری همه دستگاههای اجرایی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به همکاری و کمک استانداری مازندران به پروژه پارکموزه دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و گفت: در سال جاری اقدامات جدید و مناسبتری انجام میشود.

زارعی ادامه داد: حدود سه سال دیگر این پروژه به بهرهبرداری میرسد و مورد بازدید گردشگران و به ویژه مردم استان مازندران قرار میگیرد.

وی از واگذاری زمینی در پارکموزه دفاع مقدس به شهرستانهای مازندران خبر داد و افزود: مقرر شد نمادهای فرهنگی و ارزشی شهرهای استان در این پارکموزه نصب شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار