مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

برنامه‌های ایثار و شهادت در قالب کنگره ملی شهدا طرح‌ریزی می‌شود

حجت‌الاسلام لقمانپور گفت: تمامی برنامه‌های مرتبط با نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان قم در قالب کنگره ملی شهدای استان طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ - 28August 2021

برنامه‌های ایثار و شهادت در قالب کنگره ملی شهدا طرح‌ریزی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان که با حضور سردار حسین یکتا و جمعی از فرماندهان پیشکسوت لشکر ۱۷ در مجتمع ۳۱۳ مسجد جمکران برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های مهم و اثرگذاری را در سطح ملی و استانی مرتبط با حوزه فرهنگ حماسه و ایثار پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: جشنواره ملی «شهادت قلم» ویژه فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس از جمله این برنامه هاست به طور کلی تمامی فعالیت‌ها و اقداماتی که در این حوزه در سطح استان برگزار می‌شود، ذیل عنوان کنگره ملی شهدای استان طرح ریزی و اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: به جهت تنظیم و پایش و رصد امور و اتخاذ رویکرد‌های مشترک، همواره جلسات مشترکی بین این اداره کل و بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد ملی کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه «شب‌های پرستاره» در تهران و پخش آن از شبکه‌های مختلف سیما، خاطرنشان کرد: تمجید رهبر معظم انقلاب از این برنامه، افتخار بزرگی برای اینگونه روایتگری هنرمندانه جریان ایثار و شهادت است و ان شاءالله شاهد اجرای چنین برنامه‌ای در قم به منظور معرفی خاستگاه واقعی این استان در موضوع ایثار و شهادت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار