برگزاری جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قم+ تصاویر

جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قم با محوریت بازخوانی عملیات «کربلای یک» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ - 02September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قم، با حضور سردار «محمدرضا موحد» جانشین فرماندهی سپاه استان قم و حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با محوریت طرح بازخوانی عملیات «کربلای» یک در محوطه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

در این جلسه، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، اهداف جلسه و بخشی از برنامه‌ها و روزشمار هفته دفاع مقدس را تبیین کرد.

همچنین جانشین فرمانده سپاه استان قم نیز در سخنانی، اهمیت هفته دفاع مقدس و ضرورت تلاش گسترده برای پاسداشت حماسه رزمندگان اسلام و ملت قهرمان ایران در چهل و یکمین سال دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد.

«ابوالقاسم مقیمی» مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، سرهنگ «نعمت محسنی زرین» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، سرهنگ «محمد فلاح» فرمانده یگان امنیتی سپاه قم و مسئولان و نمایندگانی از صداوسیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران و رده‌های مختلف سپاه و بسیج و دیگر دستگاه‌های استان نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و نحوه همکاری خود در ارتباط با گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداختند.

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در موزه استان قم+تصاویر

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در موزه استان قم+تصاویر

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در موزه استان قم+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار