جانشین فرمانده سپاه استان قم:

مدافعان سلامت در استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

سردار «موحد» گفت: همزمان با برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قم، رژه موتور سواری و آیین تجلیل از مدافعان سلامت استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ - 29August 2021

مدافعان سلامت در استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «محمد رضا موحد» جانشین فرمانده سپاه استان قم امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در سالن رضوان شهرداری قم با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای عظیم یاد کردند که سال‌های سال قابلیت استخراج دارد و باید قدر این گنجینه را بیش از پیش بدانیم.

وی با اشاره به اینکه گنجینه دفاع مقدس برگرفته از عاشورای سیدالشهدا (ع) است، افزود: حضرت امام (ره) فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است» و رهبر بزرگوار انقلاب نیز دفاع مقدس را «نمی از یم» عاشورا خواندند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: مقام معظم رهبری در موضوع دفاع مقدس همواره تاکید بر این دارند که مراقب باشیم آن آموزه‌های حماسی و عاشورایی، هیچگاه دستخوش تحریف و فراموشی نشود.

جانشین رییس کمیته نیرو‌های مسلح ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان قم با اشاره به برنامه‌های این کمیته خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌هایی در این کمیته طرح ریزی شده که امیدواریم بتوانیم با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی آن را اجرا نماییم.

وی افزود: سه روز نخست هفته دفاع مقدس یعنی ۳۱ شهریور و اول و دوم مهر ویژه برنامه ملی «شب‌های پرستاره» با مسئولیت ستاد ملی کنگره شهدای استان، شب‌ها در گلزار شهدای قم برگزار می‌شود.

موحد ادامه داد: در روز‌های بعدی هفته دفاع مقدس که مصادف با ایام اربعین حسینی (ع) خواهد بود، برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی با مسئولیت یگان امنیتی سپاه در محل موزه انقلاب و دفاع مقدس استان اجرا می‌شود.

وی افزود: روز ۳۱ شهریور همزمان با چهل و یکمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، رژه موتور سواری همراه با اجرای مراسم ویژه از مبدا مسجد مقدس جمکران را خواهیم داشت.

جانشین فرمانده سپاه قم ادامه داد: موتور سواران پس از عبور از مسیر‌های مشخص شده در سطح شهر و رسیدن به نقطه رهایی، در گروه‌های مختلف وارد مراکز درمانی کرونایی می‌شوند و در آنجا طی مراسم کوتاهی، از کادر درمان و مدافعان سلامت تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار