مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم خبر داد؛

فعالیت ۶ کمیته تخصصی ویژه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در استان قم

حجت‌الاسلام «لقمانپور» از فعالیت ۶ کمیته تخصصی ویژه گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ - 29August 2021

فعالیت ۶ کمیته تخصصی ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در سالن رضوان شهرداری قم اظهار داشت: در هفته‌ای که به مناسبت شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده، یاد و خاطره و آرمان‌های این شهدای عزیز را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به نزدیکی چهل و یکمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: طبق روال سال‌های گذشته، برنامه‌های این هفته باشکوه تمام و با حضور تمامی دستگاه‌های استان و گروه‌های مردمی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قم ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح، روز‌های این هفته نامگذاری و شرح وظایف دستگاه‌های مختلف اعلام شده است و بزودی از طریق ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان، در اختیار دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تشکیل ۶ کمیته تخصصی ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: کمیته نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی سپاه استان قم به عنوان ارشد نیرو‌های مسلح استان برنامه‌هایی همچون گرامیداشت روز ۳۱ شهریور را در دستور کار خواهد داشت و در این راستا چندین جلسه نیز برگزار شده است.

لقمان پور ادامه داد: کمیته‌های فرهنگی با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رسانه با محوریت صداوسیما، شهدا و ایثارگران زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، پشتیبانی با مسئولیت شهرداری و خانواده و زنان نیز زیر نظر امور بانوان و خانواده استانداری در این زمینه تشکیل شده و دستورالعمل‌های مربوط به این کمیته‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار