رئیس کل دادگستری استان یزد:

خصایص شهیدان «رجایی و باهنر» سرولوحه امور قرار گیرد

«دهشیری» گفت: باید با تأسی به روح بلند شهیدان پیشرو و نامی هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر، خصایص، مرام و مسلک آن شهیدان والامقام سرلوحه امور قرار گیرد و برای خدمت به مردم عزمی جهادی و انقلابی پای کار باشد.
کد خبر: ۴۷۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸ - 28August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «غلامعلی دهشیری» رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با استاندار یزد به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: آنچه که امروز مورد تأکید است تلاش برای ایجاد آرامش برای مردم و پیشبینی و پیشگیری از مشکلات آتی است.

خصایص، مرام و مسلک شهیدان «رجایی و باهنر» سرولوحه امور قرار گیرد/ برای خدمت به مردم عزمی جهادی و انقلابی پای کار باشد

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی آماده است تا با برگزاری نشست‌های تخصصی با مدیران مرتبط در حوزه‌های مختلف دولتی تا از امروز تمام مسائل آینده به ویژه در فصول پاییز و زمستان مورد بررسی قرار دهد و اگر قرار است تدبیر و تصمیمی اتخاذ و راهکاری تعیین گردد از اکنون پیشبینی شود.

این مقام قضایی، هفته دولت را تنها بهانه‌ای برای عرض خدا قوت و خسته نباشید به دولت مردان دانست و گفت: باید با تأسی به روح بلند شهیدان پیشرو و نامی هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر، خصایص، مرام و مسلک آن شهیدان والامقام سرولوحه امور قرار گیرد و برای خدمت به مردم عزمی جهادی و انقلابی پای کار باشد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در بخشی از صحبت‌های خود به مصوبات سفر رئیس سابق قوه قضاییه به استان یزد اشاره کرد و بیان داشت: هنوز از اعتباراتی که تأمین آن از محل منابع استانی تعیین گردید هیچ مقداری وصول نگردیده و دستگاه قضایی همچنان منتظر وصول این اعتبارات است.

تلاش مجموعه قضایی در ارتقاء امنیت سرمایه گذاری در استان یزد قابل تقدیر است

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در این دیدار اظهار داشت: در استان یزد به ویژه در سنوات اخیر، تعامکل و همگرایی بسیار خوبی بین مجموعه استانداری و دستگاه قضایی حاکم بوده که این امر به رشد و تعالی استان کمک بسیار خوبی کرده است.

خصایص، مرام و مسلک شهیدان «رجایی و باهنر» سرولوحه امور قرار گیرد/ برای خدمت به مردم عزمی جهادی و انقلابی پای کار باشد

وی تصریح کرد: در سالهایی که در برخی از استان ها رشد اقتصادی منفی بوده است، در استان یزد به لطف همکاری و همگرایی همه مجموعه ها، رشد سرمایه گذاری صورت گرفته است و بخش قابل توجهی از این موفقیت به واسطه ارتقاء امنیت سرمایه گذاری در استان در سه سال پی در پی بوده است که این مهم نیز بیشتر به تلاش مجموعه قضایی استان و کار و تلاش آن مجموعه حاصل شده است.

این مقام مسئول، افزایش سرمایه اجتماعی مردم در سنوات اخیر را نقطه قوت استان دانست و گفت: باید این سرمایه اجتماعی که منجر به افزایش تاب آوری مردم می شود را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه دولت در روزهای آتی با شرایط سختی روبروست ابراز داشت: نباید اینقدر سطح توقع مردم را بالا برد که فکر کنند مشکلات کشور را می توان یک شبه و در کوتاه مدت حل کرد، بلکه بسیاری از مسائل امروز واقعیاتی است که حل آن نیازمند برنامه ریزی، کار جهادی، عزم و اراده و صبر و حوصله است.

استاندار یزد ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه قضایی استان در همراهی با مجموعه دولت در استان، گفت: هماهنگی و همراهی مجموعه دولت و دستگاه قضایی در استان فراتر از حد انتظار بود و حتی در جاهایی که دست دولت برای حل برخی مسائل کوتاه بود مجموعه قضایی با ایفای نقش، از برخی از امور گره گشایی می کرد که نمونه های بسیاری از این موردها را در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی شاهد بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها