در دیدار وزیر امور خارجه با نخست وزیر عراق مطرح شد؛

رایزنی درخصوص تسهیل پروژه‌های اقتصادی و زیارت زوار ایرانی اربعین

امیرعبداللهیان در خصوص پروژه‌های اقتصادی فی‌مابین که منافع اقتصادی آن به دو کشور بازمی‌گردد و زیارت زوار ایرانی در ایام اربعین با نخست وزیر عراق به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.
کد خبر: ۴۷۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ - 29August 2021

رایزنی درخصوص تسهیل پروژه‌های اقتصادی و زیارت زوار ایرانی اربعینبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در حاشیه نشست منطقه‌ای «حمایت از عراق» با مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور دیدار و در خصوص آخرین تحولات روابط دو کشور در ابعاد مختلف آن گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهور کشورمان و تبریک برگزاری موفق نشست حمایت از عراق، حضور خود به نمایندگی از ریاست جمهوری کشورمان را تأکیدی بر عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از عراق دانست.

امیرعبداللهیان همچنین در خصوص پروژه‌های اقتصادی فی‌مابین که منافع اقتصادی آن به دو کشور باز می‌گردد و زیارت زوار ایرانی در ایام اربعین نیز با نخست وزیر عراق به تبادل نظر پرداخت.

مصطفی الکاظمی نیز در این دیدار ضمن با اهمیت خواندن حسن همجواری و راهبردی دانستن روابط دو کشور، از نقش سازنده و پایدار ایران در حمایت از عراق و همچنین حضور هیئت عالی‌رتبه ایرانی در نشست منطقه‌ای حمایت از عراق قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار