رصد شبانه‌روزی مرز‌ها توسط یگان‌های مرزی نیروی زمینی ارتش

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار گفت: نیروی زمینی ارتش نیز در کنار ساخت محصولات دفاعی با خنثی‌سازی تحریم‌ها، نقش مهمی در استمرار امنیت پایدار بومی حاکم بر کشور دارد و یگان‌های مرزی این نیرو شبانه‌روز مرز‌ها را رصد می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 29August 2021

رصد شبانه‌روزی مرز‌ها توسط یگان‌های مرزی نیروی زمینی ارتش

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ بازنشسته «محمد غفاری» فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار در گفت‌وگویی با اشاره به دستاورد‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تحرک را از مهم‌ترین ویژگی این نیروی ولایی برشمرد و اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در راهبرد «ما می‌توانیم» جهت ساخت محصولات دفاعی بومی، فعال است.

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار افزود: نیروی زمینی ارتش نیز در کنار ساخت محصولات دفاعی با خنثی‌سازی تحریم‌ها، نقش مهمی در استمرار امنیت پایدار بومی حاکم بر کشور دارد و یگان‌های مرزی این نیرو شبانه‌روز مرز‌ها را رصد می‌کنند.

امیر غفاری با اشاره به بخشی از دستاورد‌های نیروی زمینی ارتش در ساخت محصولات دفاعی، تصریح کرد: مجموعه زرهرن نیروی زمینی ارتش، یک مرکز مهم ساخت محصولات دفاعی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار، لانچر ۲ فروندی «هدف ۲» را یکی از دستاورد‌های مهم نیروی زمینی ارتش در تقویت قدرت دفاعی کشور برشمرد و اضافه کرد: این محصولات بومی ساخته شده در مجموعه زرهرن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است.

امیر غفاری مطرح کرد: این سامانه قابلیت شلیک دو موشک همزمان را دارد، استقرار سریع، از ویژگی‌های این سامانه بومی است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار