فرمانده پیشین لشکر ۵۸ ذوالفقار:

نیرو‌های مسلح ذهنیت شوم دشمنان علیه ایران را در نطفه نابود می‌کنند

امیر غفاری با اشاره به هوشمندسازی محصولات دفاعی در نیروی زمینی ارتش، با تأکید بر نقش بازدارنده قدرت دفاعی کشور، گفت: نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش، ذهنیت شوم دشمنان علیه ایران را در نطفه نابود می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 22January 2022

نیرو‌های مسلح ذهنیت شوم دشمنان علیه ایران را در نطفه نابود می‌کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمد غفاری» فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار در گفت‌وگویی با اشاره به جایگاه نزاجا در استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور، پا در رکاب است و در این راستا از محصولات دفاعی مدرن ساخت داخل و کاملاً ایرانی بهره می‌برد.

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار بر حضور مقتدرانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های غرب، شمال غرب، شرق و شمال شرق تأکید کرد و افزود: نزاجا، با قدرت امنیت را در این نوار مرزی کشور با وجود تنش‌ها در منطقه برقرار کرده است و مرزنشینان ما زندگی عادی خود را زیر سایه امنیت پایدار انجام می‌دهند.

امیر غفاری با اشاره به حضور نیروی زمینی ارتش در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم در بحران‌هایی مانند حوادث غیر مترقبه، احداث و برپایی بیمارستان‌های ثابت و صحرایی، مراکز واکسیناسیون عمومی در سطح کشور را یکی از اقدامات این نیرو در شرایط کرونایی حاکم بر کشور برشمرد و تصریح کرد: امروز نزاجا، با الهام از رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا، سازمانی پویا و به روز است.

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقاربا تأکید بر تحقق راهبرد «ما می‌توانیم» در نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، از هوشمندسازی محصولات دفاعی در نیروی زمینی ارتش خبر داد و اضافه کرد: پیشرفت‌های شگرفی را در صنعت دفاعی ایران شاهد هستیم.

امیر غفاری با بیان اینکه آمادگی نیرو‌های مسلح اراده دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را در مسیر دشمنی با کشورمان ضعیف کرده است، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش، ذهنیت شوم دشمنان علیه ایران را در نطفه نابود می‌کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها