بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز به مناسبت هفته دولت؛

شهدای هشتم شهریور، اسوه‌های ماندگار عشق و ايمان و عدالت هستند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت سالروز شهادت «رجایی و باهنر» و گرامیداشت هفته دولت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ - 29August 2021

شهدای هشتم شهریور، اسوه‌های ماندگار عشق و ايمان و عدالت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت سالروز شهادت «رجایی و باهنر» و گرامیداشت هفته دولت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«هفته دولت و هشتم شهریور هرسال یادآور حادثه‌ای تلخ و غم‌انگیز در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی ایران است که در آن دو تن از چهره‌های تأثیرگذار و ماندگار در خدمت به مردم «شهیدان رجایی و باهنر» هدف کینه‌ورزی و جنایت تروریستی استکبار جهانی و جریان نفاق قرار گرفتند و شهادت مظلومانه آنان در تاریخ این سرزمین، یادآور حیات صادقانه و فداکارانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.

تلاقی هفته دولت با ماه محرم و موسم شور و عزای حسینی، یادآور درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم یزیدیان زمان، سردمداران جنایتکار و تروریست پرور آمریکا بوده و دولت و ملت را به مقاومت فعال در برابر فتنه‌ها و نقشه‌های نوین شیطانی نظام سلطه و استکبار فرامی‌خواند. تاریخ پرفرازونشیب ایران اسلامی که همواره تحت ظلم و خدعه و تحریم‌های همه‌جانبه دشمنان پست و زبون بوده نشان داده همدلی مسئولین به‌ویژه دولتمردان و حمایت همه‌جانبه مردم قهرمان و همیشه در صحنه می‌تواند کشور را به سمت قله‌های افتخار و سربلندی سوق دهد.

امروز که دولتمردان بی‌خرد آمریکا با اعمال راهبرد فشار حداکثری و دسیسه‌های منطقه‌ای از قبیل عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشور‌های خودفروخته منطقه، از یک‌سو به دنبال انزوا و مهار سیاسی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و نظام بین‌الملل بوده و از سوی دیگر با بهره‌برداری از جریان تحریف به دنبال کاهش اعتماد عمومی و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم هستند، بیش از هر زمانی جا دارد که دولتمردان تازه‌نفس جمهوری اسلامی ایران با خنثی‌سازی توطئه‌های جریان تحریم و تحریف برای حل مشکلات اقتصادی کشور اقدام جهادی و انقلابی به‌عمل آورند. ملت قهرمان ايران به‌ویژه نسل جوان، بيش از گذشته به ارزش والای شهيدان هشتم شهريور واقف شده و به آنان چنان اسوه‌های ماندگار عشق و ايمان و عدالت و نمونه‌های والای خدمتگزاری به مردم می‌نگرند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و تمامی شهدای دولت و تبریک هفته دولت به رئیس‌جمهور منتخب مردم بیان می‌دارد: از دولت تازه‌نفس و انقلابی انتظار می‌رود با التزام به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی و ذیل منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای، حفظ روحیه استکبارستیزی و کمک به مظلومین و مستضعفین جهان در برابر ظلم و ستم متجاوزین و مستکبرین و همچنین تقویت در استحکام ساخت قدرت ملی و استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور برای حل مشکلات موجود در صحنه معیشت و زندگی عزت‌مندانه و شرافتمندانه آحاد مردم شریف و فهیم ایران اسلامی را بیش‌ازپیش فراهم آورده و هرگز اجازه ندهد روح مقاومت، ایثار و فداکاری برای صیانت از انقلاب، نظام و دفاع از منافع و مصالح ملی و جهاد در میدان‌های عرصه پیشرفت در جامعه اسلامی خدشه‌دار شود.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار