به مناسبت هفته دولت منتشر شد؛

تمسک به ایمان و عقیده در عمل شهیدان «رجایی» و «باهنر» را تبدیل به الگو کرد

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مجموعه نماهنگ‌های «ستاره‌های خدمت» که حاوی خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی از برخی از شهدای دولت است را منتشر کرد.
کد خبر: ۴۷۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 30August 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، مجموعه نماهنگ‌هایی با عنوان «ستاره‌های خدمت» منتشر کرد که حاوی مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی از برخی از شهدای دولت از جمله شهیدان «موسی کلانتری»، «رحمان دادمان»، «مصطفی چمران»، «محمدجواد باهنر»، «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد تندگویان» است.

این قسمت از مجموعه نماهنگ‌های ستاره‌های خدمت اختصاص به شهید «محمدجواد باهنر» دارد. شهید باهنر روز هشتم شهریور ۱۳۶۰ در ساختمان نخست وزیری در سِمَت نخست وزیر به شهادت رسید.

شهیدان «رجایی» و «باهنر» الگوی جامعه انقلابی شدند/ تمسک به ایمان و عقیده در عمل شهیدان «رجایی» و «باهنر» را تبدیل به الگو کرد

سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهید «باهنر» به شرح زیر است:

«شهید رجایی عزیز و شهید باهنر عزیز طوری عمل کردند که از خودشان برای ما الگو باقی گذاشتند و حقیقتاً با تلاش سختی که کردند و تحملی که به خرج دادند و با تمسکی که به ایمان و عقیده خودشان در عمل ورزیدند، موجب شدند که ما امروز بتوانیم برای تعریف مدل مورد نظرمان، اسم و یاد اینها را مطرح کنیم.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها