برگزاری مراسم محوری آیین گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر در بجنورد

آیین محوری سالروز شهادت رجایی و باهنر فردا با سخنرانی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بجنورد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ - 29August 2021

مراسم محوری آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مصلای بجنورد برگزار می شودیه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر و هفته دولت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ یادآور فاجعه تلخ و ضایعه بزرگی است که مردم ایران ۲ گوهر ارزشمند و اسوه علم، عمل، تقوا و خلوص که خارچشم بدخواهان و منافقان کوردل بود را از دست دادند.

ضایعه هشتم شهریورماه بس عظیم و جبران ناپذیر و آن هم پس از گذشت اندکی از حوادث سترگ ششم و هفتم تیرماه اتفاق افتاد و اگر جوهره ایمان، صبر و ایستادگی ملت قیام کرده و اعتماد راسخ و باور راستین حواریون امام راحل نبد شاید نهال امید و تاریخ مسیری دیگر طی می کرد.

اینک در آستانه سالروز شهادت این دو شهید بزرگوار و آغاز به کار دولت انقلابی می‌رود تا با عمل به منویات ولی امر مسلمین بار دیگر نور امید در قلب و جان پابرهنگان و مستضعفان تجلی یابد.

مراسم محوری آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مصلای بجنورد برگزار می شود.

هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و محمدرضا باهنر نخست وزیر، با انفجار دفتر نخست وزیری توسط اعضای منافقین به شهادت رسیدند.

سالروز شهادت این دو شخصیت ارزنده و ماندگار در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار