رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

اکثر مشکلات اقتصادی کشور با نگاه به داخل حل می‌شود

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: اکثر مشکلات اقتصادی کشور با نگاه به داخل حل می‌شود، ولی در سال‌های قبل، این نگاه به خارج از کشور بود.
کد خبر: ۴۷۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 29August 2021

دولت سیزدهم بار دیگر امید را دردل مردم زنده کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز (یکشنبه) در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در مصلی صاحب‌الزمان (عج) ورامین برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از ویژگی‌های مشترکی همچون سال تولد، پیشه‌ورزادگی، زندگی ساده، گذراندن مراحل سخت تحصیلی، مبارزات چشمگیر با رژیم پهلوی و شهادت همزمان در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ برخوردار بودند.

وی افزود: جبهه نفاق با ترور این دو شخصیت، ملت ایران را از داشتن یک رئیس جمهوری و نخست‌وزیر انقلابی، مکتبی و مردمی محروم کرد؛ شهیدانی که در تمامی ابعاد الگوی جامعه بودند و وجود آنان باعث شد تا مردم ایران همواره خواستار تشکیل دولتی با ویژگی شهیدان رجایی و باهنر باشند که تاکنون فقط در زمان ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب اسلامی رخ داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: مردم ما به غیر از دولت رهبر معظم انقلاب اسلامی، در آرزوی تشکیل دولتی مانند شهیدان رجایی و باهنر مانده بوده‌اند و با استقرار دولت سیزدهم بار دیگر این امید در دل مردم زنده شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: ارتقاء اقتدار ملی، تأمین معیشت مردم و حفظ تمامیت ارضی کشور هم بر عهده دولت و هم وظیفه مردم است که اگر هر یک به درستی به وظیفه خود عمل کنند، ایران اسلامی به درجات عالیه دنیا دست می‌یابد.

وی اظهار داشت: حق مردم در قبال دولت و حق دولت در قبال مردم در کلام امیرالمومنین (ع) بیان شده است؛ حق دولت در قبال مردم این است که تصمیمات خیرخواهانه در راستای حفظ منافع ملت اتخاذ کند که نمونه آن در نظام اسلامی ایران، سال گذشته در تصمیم رهبر معظم انقلاب در تهیه نکردن واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس نشان داده شد که اکنون مشاهده می‌شود که بهترین تصمیم بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، بسیج کردن عوامل دولت در حل مشکلات معیشتی مردم را از سخنان مهم حضرت علی (ع) دانست و بیان کرد: در کشور اکثر مشکلات اقتصادی با نگاه به داخل حل می‌شود، ولی در سال‌های قبل، این نگاه به خارج از کشور بود که امیدواریم با نگاه ویژه دولت جدید، مشکلات از طریق نگاه به ظرفیت‌های داخلی حل شود.

وی عدالت آموزشی را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر عدالت آموزشی و یکپارچه شدن کشور در این امر تأکید دارند و لازم است تا دولت با نگاه ویژه برای آموزش مساوی برای همه ملت ایران، استعداد‌ها را شناسایی کند تا با بهره‌گیری از آن، سطح علمی کشور در همه ابعاد ارتقا یابد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی از جمله وظایف مردم در قبال دولت را وفاداری مردم به دولت دانست و افزود: دفاع از ارزش‌های اسلامی از جمله وظایف مردم است که نگذارند در آشکار و پنهان به ارزش‌ها جسارت شود و اگر چنین شد، باید مدافع حق باشند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها