بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به‌مناسبت هشتم شهریور؛

تداوم ارزش‌های والای اسلامی جز با ایثار انسان‌های مؤمن و پاک میسر نیست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به‌مناسبت هشتم شهریور مصادف با سالروز شهادت «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ - 30August 2021

تداوم ارزش‌های والای اسلامی جز با ایثار انسان‌های مؤمن و پاک میسر نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت هشتم شهریور مصادف با سالروز شهادت «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران در حرکت تکاملی خود که جایگزین کردن ارزش‌های والای اسلامی است، به پیش می‌رود. تداوم این ارزش‌ها جز با ایثار و ازخودگذشتگی انسان‌های مؤمن و پاک میسر نیست.

تاریخ خون‌بار انقلاب گواه صادقی است بر این حماسه‌های جاودانه. حماسه‌هایی که بیان و قلم از توصیف آن ناتوانند. اگرچه قهرمان این حماسه‌ها همگی ستاره‌های درخشان آسمان فضیلتند؛ ولی روشنایی و درخشندگی بعضی از این ستاره‌ها آن‌چنان است که حتی توجه کورسوترین چشم‌ها را به طرف خود می‌کشاند؛ ستارگانی که تمام حیات خود را به راهنمایی و تعلیم گذرانده‌اند و خود بهترین استاد و راهنما بوده‌اند.

در این میان، شخصیت شهیدان «رجایی» و «باهنر» از ابعاد مختلف قابل تأمل و بررسی هستند که زبان و قلم را یارای تفسیر و تقدیر از این بزرگواران نیست و شناخت ما از این‌گونه شخصیت‌ها به‌مثابه جرعه‌ای از اقیانوس بی‌کران است.

خدمت‌رسانی به عموم ملت شریف و گران‌قدر ایران عزیز افتخاری گران‌مایه و ارزشی دوچندان برای کارگزاران دولت جمهوری اسلامی به ارمغان آورده؛ زیرا هدف و اراده دولت و مجموعه‌های آن در جهت خدمت صادقانه به اقشار مختلف مردمی است.

بدینوسیله اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، هشتم شهریورماه روز مقابله با تروریسم را گرامی داشته ضمن اهدا درود و تحیت به ارواح تابناک شهیدان دفتر نخست وزیری که به دست مزدوران منافق آسمانی شدند، توفیق ادامه دادن راه آن بزرگواران را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید. امید است خداوند متعال به حق ائمه اطهار (ع) توفیقات کلیه خدمتگزاران نظام اسلامی‌مان را افزون ‌نماید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار