خاطره رهبر معظم انقلاب اسلامی از نخستین دیدارشان با «شهید تندگویان»

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مجموعه نماهنگ‌های «ستاره‌های خدمت» را که درباره خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی از برخی از شهدای دولت است، منتشر کرد.
کد خبر: ۴۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰ - 26November 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مجموعه نماهنگ‌هایی زا با عنوان «ستاره‌های خدمت» منتشر کرده که حاوی مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی از برخی از شهدای دولت از جمله شهیدان «موسی کلانتری»، «رحمان دادمان»، «مصطفی چمران»، «محمدجواد باهنر»، «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد تندگویان» است.

این قسمت از مجموعه نماهنگ‌های ستاره‌های خدمت، اختصاص به شهید «محمدجواد تندگویان» دارد که سال ۱۳۶۸ در زندان‌های رژیم صدام دربا سِمَت وزیر نفت به شهادت رسید.

خاطره رهبر معظم انقلاب اسلامی از نخستین دیدار «شهید تندگویان»

خاطره رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهید تندگویان به شرح زیر است:

«پیش از آنکه شهید تندگویان وزیر شود، در جلسه‌ای که با «شهید بهشتی» برگزار شد، از او هم دعوت کردند که بیاید و ما او را از نزدیک برانداز کنیم، چون بنا بود که وزیر «شهید رجایی» شود.

آقای تندگویان به جلسه آمد و به تعبیری باید بگویم که همه را مرید خودش کرد. خیلی جوان به نظر می‌رسید و تیپ دانشجویی هم داشت. از لحاظ روحیه، رفتار، برخورد و خانواده خیلی مرد باشخصیتی بود.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها