در ادامه سیاست‌های خصمانه؛

رژیم صهیونیستی شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری را گسترش داد

مقامات رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست گسترش شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، کار ساخت واحدهای مسکونی جدید برای شهرک‌نشینان در غرب «جنین» را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۴۷۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ - 30August 2021

رژیم صهیونیستی شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری را گسترش دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی به منظور گسترش شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. صهیونیست‌ها در این زمینه فعالیت جدیدی را کلید زده‌اند.

مقامات رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست گسترش شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، کار ساخت واحدهای جدیدی برای شهرک‌نشینان در غرب «جنین» را آغاز کرده‌اند. این درحالی است که پیشتر نیز مقامات رژیم صهیونیستی طرح گسترش شهرک سازی‌ها در قدس اشغالی را تصویب کرده بودند.

پیشتر کابینه بنت به شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی وعده داد که هر سه ماه یک بار مجوز جدیدی برای شهرک‌سازی‌ها به آنها اعطا کند. مجوزها برای ساخت و سازهای غیرقانونی در کرانه باختری و قدس اشغالی اعطا خواهد شد.

«ایلیت شاکید» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی ضمن تأیید خبر مذکور، اعلام کرد: اعضای کابینه با اعطای مجوزهای ساخت و ساز مذکور موافقت کرده‌اند. گفتنی است، از زمان روی کار آمدن نفتالی بنت در سوم تیرماه، شهرک سازی ها در اراضی اشغالی بیش از پیش گسترش یافته است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار