رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

برخورد حکیمانه با مردم اساسی‌ترین سیاست پلیس است

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه برخورد حکیمانه با مردم اساسی‌ترین سیاست پلیس در سال‌های اخیر است، گفت: این موضوع در زمره مطالبات رهبری از نیروی انتظامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 30August 2021

برخورد حکیمانه با مردم اساسی‌ترین سیاست پلیس استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به رویه پلیس در سال‌های اخیر که مورد مطالبه و توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار داشت، اظهار داشت: برخورد حکیمانه با مردم اساسی‌ترین سیاست پلیس است.

وی درباره رفتار حکیمانه با مردم از سوی پلیس، افزود: معتقد هستیم که در واقع تجسم رفتار با مردم در کلانتری‌ها و مراکز پلیس در نظام اسلامی مؤثر است لذا تاکید فرماندهی انتظامی کشور و همچنین توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حفظ کرامت مردم است.

مردم مسائل را به پلیس اطلاع دهند

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه این ارگان در آموزش و آشناسازی پلیس در برخورد حکیمانه با مردم اقدامات اساسی را صورت داده است، تاکید کرد: ضرورت دارد تا مجموعه خدمت رسانی ناجا حتماً برخورد حکیمانه با مردم را در دستور کار خود قرار می‌داد که امروز به حمدالله شاهد هستیم که برخورد با مردم و رضایت آنان در خدمت رسانی بیش از پیش محقق شده است.

ادیانی با بیان اینکه پلیس مردم را ولی نعمت خود می‌داند، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی هم از حیث مراقبت و هم از حیث آموزش بر بروز و ظهور دانسته‌های معرفتی مأموران ناجا نظارت می‌کند تا بتوانیم شاهد ارائه بهترین خدمات به مردم جامعه باشیم چرا که پلیس از مسائل اقتصادی و کلاهبرداری، تا مراقبت از جاده‌ها و رانندگی و در بسیاری مسائل زندگی روزمره مردم نقش آفرین است.

وی با اشاره به تأمین امنیت شهروندان به مثابه یک رکن اساسی در رسالت پلیس، افزود: مردم به مثابه ولی نعمتان می‌توانند پیشنهادات و نقطه نظرات و حتی شکایت‌ها از دستگاه پلیس یا عدم رعایت برخورد حکیمانه با مردم را اطلاع دهند تا بتوانم در ارتقای خدمت رسانی به مردم موفق تر عمل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار