شهید حسن معظمی: در مقابل جبهه کفر ایستادگی کنید

شهید حسن معظمی در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ای امت ایران ایستادگی ما در مقابل جبهه کفر باعث بیداری دیگر ملت‌های مظلوم شده پس مقاومت کنید.
کد خبر: ۴۷۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ - 31August 2021

شهید حسن معظمی: در مقابل کفر ایستادگی کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید حسن معظمی

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به محضر مبارک حضرت مهدی (عج) و با درود و سلام بر امام عزیز و سلام به شهدای اسلام.

در ابتدا خدمت پدر و مادر مهربانم سلام می‌رسانم و امیدوارم همیشه خوش و خرم بوده باشید. از شما می‌خواهم که این فرزند خود را حلال کرده و باریش دعا کنید تا به آرزوی خود یعنی شهادت دست یابد.

خانواده عزیزم از اسلام جدا نشوید و خداوند را در همه لحظات زندگی یاد کنید.

همسر عزیز و مهربانم حق زیادی به گردنم داری؛ خدا شما را در سایه عنایات و الطاف خودش حفظ کند.

خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد تا در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شوم و امیدوارم که خدا از من قبول کند و این حضور در جبهه‌ها مسئله امروز کشور بوده و بر همه ما وظیفه است که به هر نحوی که می‌توانیم به جبهه کمک کنیم و با توان تمام در مقابل کفر بایستیم که این ایستادگی ما باعث بیداری ملت‌های مظلوم خواهد شد. امروز روز امتحان امت ایران است و خوشا به حال آن کسانی که از امتحان موفق بیرون بیایند.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار