گفت‌وگوی ویژه رادیو ایران با فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

همزمان با دهم شهریور ماه، سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، برنامه «پلاک هشت» با «سردار سرلشکر حسین سلامی» فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به گفت‌وگو می‌پردازد.
کد خبر: ۴۷۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ - 31August 2021

گفت‌وگوی ویژه رادیو ایران با فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دهم شهریور ماه با فرمان فرماندهی معظم کل قوا به‌عنوان سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیا(ص) به ثبت رسیده، است.

این روز میعادگاهی برای یادآوری رشادت‌های عاشقان و دلداگانی است که با وفاداری به عهد و میثاق خود با امام (ره) و مردم، تمام قد در مقابل استکبار جهانی و ایادی و مزدوران آنان ایستادند و با خلق حماسه‌ها چنان درسی به جهانیان آموختند که تلخی آن در کام دشمنان و شیرینی و لذت آن در جان دوستان به درازای تاریخ جاودانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

انتشار خاطرات پدافندی‌ها از دفاع مقدس/ مجموعه خاطرات مدافعان آسمان ولایت رونمایی شد

از همین رو برنامه «پلاک هشت» چهارشنبه دهم شهریور در خصوص سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی با «سردار سرلشکر حسین سلامی» فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت‌وگو می‌کند.

«پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی ریحانه یزداندوست و اجرای کیوان همتی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/120 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار