فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی شهدا است

امیر سرتیپ دوم «پرویز» گفت: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.
کد خبر: ۴۷۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ - 01September 2021

امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز در مراسم بزرگداشت هفته پدافند، با اشاره به اینکه فرهنگ تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است. در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

پرویز با اشاره به این که در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آن‌ها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم افزود: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است. صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، باید بدانیم توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در ادامه بازنشستگان و پيشكسوتان را سرمايه و ذخيره  انقلاب و جامعه دانست و گفت: حفظ كرامت، عزت و تأمین بازنشستگان و بهره‌گیری از تجربیات و نظرات مفید آن‌ها لازمه سربلندی و افتخار ملت است. انتقال تجربیات بازنشستگان و پیشکسوتان به نسل‌های آینده یک ضرورت است  تأکید و باید در مناسبت‌ها و مراسم مختلف از تجربیات و نظرات این قشر از جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها