فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر:

هدف گروه‌های جهادی در بحث کرونا رضایت مردم است

سرهنگ «نیسی‌زاده» گفت: گروه‌های جهادی و بسیجی خواهر و برادر در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در بحث کرونا و امروزه در بحث طرح شهید سلیمانی تمام توان و همت خود را به کار گرفته‌اند تا رضایت نسبی مردم عزیزمان را فراهم آورند.
کد خبر: ۴۷۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 01September 2021

گروه‌های جهادی تمام توان خود را به کار گرفته اند تا رضایت نسبی مردم را فراهم آورندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «حسین نیسی زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر امروز از توزیع بیش از ۱۲ عدد کولرگازی بین نیازمندان این شهر خبر داد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی و خیرین امروزه به عنوان یکی از ارکان مهم و اساسی در کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه و مستضعفان بوده که درهمه بحران‌های مختلف درکشور نیز توانسته اند کارنامه خوب و درخشانی از خود نشان دهند.

وی افزود: گروه‌های جهادی و بسیجی خواهر و برادر در پایگاه‌ها وحوزه‌های مقاومت بسیج در بحث کرونا و امروزه در بحث طرح شهید سلیمانی تمام توان و همت خود را به کار گرفته اند تا رضایت نسبی مردم عزیزمان را فراهم آورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر گفت: گروه جهادی شهید «ابراهیم هادی» یکی از بهترین گروه‌های جهادی بسیجی در شوشتر بوده که در این مرحله از فعالیت خود بیش از ۱۲ عدد کولرگازی را خریداری و با کمک تیم‌های حمایتی خود اقدام به شناسایی حانواده‌های بی بضاعت نموده و این کولر‌ها را بین آن‌ها توزیع کرده است. همچنین این گروه جهادی بیش از یکهزار و  ۸۰۰ پرس غذای گرم را بین نیازمندان مناطق مختلف شهرستان شوشتر توزیع کردند که هم جای تشکر دارد و هم امیدواریم که این حرکت های مردمی تداوم داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار