استاندار آذربایجان شرقی:

دفاع مقدس متعلق به تمامی آحاد جامعه است

«پورمحمدی» با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به تمامی آحاد جامعه است، گفت: ما باید به همگان نشان دهیم که با گذشت سال‌ها، درک و فهم‌مان از دفاع مقدس بیشتر شده است.
کد خبر: ۴۷۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 01September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با موضوع «گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس»، اظهار داشت: بنده از برگزاری این جلسه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تشکر می‌کنم. چند برنامه شاخص تدارک دیده شده که تاثیر آن روی قاطبه مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی و‌ نسل آتی ضرورت دارد، تصریح کرد: برنامه شاخص و رزمایش پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس، زمینه‌ساز آشنایی قشر نوجوان و جوان جامعه با حماسه‌سازی‌های هشت سال جنگ تحمیلی است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به تمامی آحاد جامعه است، خاطرنشان کرد: ما باید به همگان نشان دهیم که با گذشت سال‌ها، درک و فهم‌مان از دفاع مقدس بیشتر شده است.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر ضرورت تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران در طول هفته دفاع مقدس، گفت: فعالان فرهنگی و هنری مرتبط با حوزه دفاع مقدس نیز باید تجلیل شوند تا گوشه‌ای از خدمات آنان جبران شود.

وی در پایان از تمامی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها درخواست کرد که با تمام قدرت در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس مشارکت کنند تا شاید بخشی از ایثار و جانفشانی‌های شهدا جبران شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار