فرماندار شهرستان «رشت»:

دیدار با خانواده‌های شهدا برای مسئولین روحیه‌بخش است

«فتح‌اللهی» دیدار با خانواده‌های شهدا را برای مسئولین روحیه‌بخش دانست و گفت: این دیدار‌ها یادآور این نکته است که اکنون در کجا ایستاده‌ایم و خادم چه کسانی هستیم.
کد خبر: ۴۷۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ - 01September 2021

دیدار با خانواده‌های شهدا برای مسئولین روحیه بخش استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «علی فتح‌اللهی» فرماندار شهرستان «رشت»، امروز (چهارشنبه) در دیدار با خانواده سردار شهید «محمود قلی‌پور» که با حضور «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرهنگ «غلامرضا ملک علی‌پور» رئیس کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان صورت گرفت، این شهید گران‌قدر را یک افتخار برای کشور دانست و اظهار داشت: حضور ما مدیون ازخودگذشتگی و ایثار شهداست.

وی با اشاره به اینکه شهدا از ارزشمندترین سرمایه خود که همان جان‌شان بود، گذشتند، تصریح کرد: هیچ تشکر و قدردانی نمی‌تواند این کار بزرگ را جبران کند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه در طول جنگ تحمیلی افرادی مانند شهید قلی‌پور که سرمایه‌های بزرگ کشور محسوب می‌شدند را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: ملت ایران پیشرفت خود را مدیون آرامشی است که این عزیزان فراهم آورده‌اند.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا را برای مسئولین روحیه‌بخش دانست و افزود: این دیدار‌ها یادآور این نکته است که اکنون در کجا ایستاده‌ایم و خادم چه کسانی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها