رونمایی از پوستر فراخوان نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری

پوستر فراخوان نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
کد خبر: ۴۷۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ - 02September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، پوستر فراخوان نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری با حضور «اقبال عباسی» استاندار چهارمحال و بختیاری، «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و «سعید کریمی» رئیس دانشگاه شهرکرد رونمایی شد.

«جهانگیر صفری» دبیر علمی کنگره ادبیات پایداری، در مراسم رونمایی از پوستر این رویداد فرهنگی، اظهار داشت: فراخوان نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری با موضوع «جریان‌های فکری ادبیات پایداری از مشروطه تا کنون» از امروز آغاز شده و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را تا ۱۵ بهمن به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ محور در این کنگره وجود دارد، گفت: امید است این محور‌ها برای تدوین سرفصل برخی دروس کارشناسی ارشد ادبیات پایداری کمک‌کننده باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم اظهار داشت: نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود که مقالات برتر مورد تأیید داوران نشریه علمی - پژوهشی ادبیّات پایداری و پژوهشنامه ادبیّات معاصر ایران، در مجموعه مقالات کنگره، چاپ خواهند شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این کنگره، تصریح کرد: اعلام نتایج نهایی در ۳۰ بهمن اتفاق می‌افتد و چهاردهم و پانزدهم اسفند نیز زمان برگزاری نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار