فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس:

دفاع مقدس با رهبری و راهبری امام (ره) به پیروزی رسید

سردار «قربانی» گفت: جنگ تحمیل در حالی شکل گرفت که دنیا پشت سر صدام بود، اما بسیجیان و رزمندگان با رهبری امام به میدان نبرد رفتند و پیروز شدند.
کد خبر: ۴۷۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ - 02September 2021

دفاع مقدس با رهبری امام (ره) به پیروزی رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی قربانی» فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در پانزدهمین یادواره شهدای گمنام روستای خوشواش آمل با بیان اینکه مراسم به احترام ۴۸ هزار شهید ارتش برگزار شده است، اظهار داشت: ۱۵ هزار زن شهید و جانباز داریم که بیش از هفت هزار زن شهید و هشت هزار زن جانباز هستند و بجاست در مراسمی یاد و خاطره این شهدا گرامی داشته شود.

وی افزود: جنگ تحمیل در حالی شکل گرفت که دنیا پشت سر صدام بود، اما بسیجیان و رزمندگان با رهبری امام به میدان نبرد رفتند و جان خود را فدای اسلام کردند و این خط مشی امام شد.

سردار قربانی با بیان اینکه اسم شهدا در طومار زرین امام حسین ثبت و ضبط شده است، افزود: شهادت فرماندهان ارتش و سپاه بین رزمندگان انسجام بخشید.

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس افزود: ولی فقیه یک تنه با اخلاق کریمه خود رزمندگان را راهبری و هدایت کرد و در مقابل دشمن ایستاد.

وی با بیان اینکه دشمن با پشتیبانی دنیا برای شکست و ساقط کردن نظام اسلامی آمده بود، اما نتوانست یک وجب از خاک را از ما بگیرد، گفت: امروز جمهوری اسلامی با اقتدار در کشور‌های عراق، سوریه، افغانستان و ... حضور مستشاری دارد و روح الهی امام دشمن را سر جای خود نشاند.

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: دولت باید تقویت شود و همه باید بسیجی باشیم و مسئولین باید از چنین مراسماتی استقبال کنند تا بتوانیم این مردم را حول ریسمان الهی جمع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها