مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛

تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس استان کرمان/ ۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی می‌شود

سرهنگ «مهدوی‌فرد» تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در استان کرمان را یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان عنوان کرد.
کد خبر: ۴۷۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ - 02September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس به‌دلیل تقارن با اربعین، رنگ و بوی واقعه عاشورا دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کرمان، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری دستگاه‌ها برنامه‌های خود در زمینه دفاع مقدس را در سامانه مرتبط ثبت کردند که در نهایت عملکرد استان‌ها ارزیابی می‌شود و امیدواریم استان کرمان در این زمینه رتبه برتر را کسب کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه طبق ابلاغیه امسال، برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در ۹ عنوان در سطح استان‌ها باید برگزار شود، خاطرنشان کرد: امسال مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار نخواهد شد.

وی تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت در سراسر استان کرمان را یکی از برنامه‌های این هفته دانست و بیان کرد: همچنین ۳۰ عنوان کتابی که اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تالیف کرده است نیز دز این ایام رونمایی می‌شود و درخواست داریم که سایر دستگاه‌ها کتاب‌های که تالیف کرده‌اند را به ما ارائیه دهند تا از آن‌ها نیز رونمایی شود.

مهدوی افتتاح نمایشگاه ملی «در لباس سرباز» گرامیداشت حماسه عملیات کمان ۹۹، تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان، تجلیل از مدافعان سلامت و تجلیل از دلاورمردان نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر و پیشمرگان کرد مسلمان در دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان کرمان برشمرد.

تجلیل از 500 پیشکسوت دفاع مقدس در کرمان

تجلیل از 500 پیشکسوت دفاع مقدس در کرمان

تجلیل از 500 پیشکسوت دفاع مقدس در کرمان

تجلیل از 500 پیشکسوت دفاع مقدس در کرمان

تجلیل از 500 پیشکسوت دفاع مقدس در کرمان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار