جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

بسیجیان با ترویج ارزش‌های دفاع مقدس این انقلاب را تداوم بخشند

سردار غیب‌پرور گفت: امروز باید بسیجیان به عنوان اصلی‌ترین جریان انقلاب اسلامی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پاسداری کرده و با ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، این انقلاب را تداوم بخشند.
کد خبر: ۴۷۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 02September 2021

بسیجیان با ترویج ارزش‌های دفاع مقدس این انقلاب را تداوم بخشندبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ پاسدار غلام‌حسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، امروز ضمن بازدید از گردان های امام علی (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ایثار، اخلاص و ایمان به هدف از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های بارز رزمندگان دفاع مقدس بود.

وی گفت: از هر زاویه‌ای به دفاع مقدس نگریسته شود موفقیت و پیروزی عیان و آشکار هست، چرا که دفاع مقدس سرچشمه زلال حیات طیبه است.

سردار غیب‌پرور خاطرنشان کرد: شهدایی نظیر باکری‌ها و تجلایی‌ها خطی برای ما ترسیم کرده و تکلیف ما را روشن کرده‌اند و نمی توانیم به بیراهه برویم.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم تقویت روحیه انقلابی در بین نسل جوان، تصریح کرد: امروز باید بسیجیان به عنوان اصلی ترین جریان انقلاب اسلامی از ارزش ها و آرمان های انقلاب پاسداری کرده و با ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، این انقلاب را تداوم بخشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها